TNS Hoffmann

Connected Life 2014

Fejlett piacok Indonézia 37% Nigéria 45% Hong Kong 29% Singapore 28%

Meglepő módon
nem a fejlett piacok mozognak a leggyorsabban

A már fejlett piacokat
gyorsan túlszárnyalják

Share Connected Life:

Az Ázsiai országokban az internet használók nagy része már most használja a legújabb viselhető technológiai eszközöket, mint a Fitbit, Google Glass és az okos órák A fejlődő piacokat éppen az elmaradottságból adódó óriási igény hajtja az új technológiák felé 121 kölcsön   3D nyomtatás   Újdonságok   Az adaptációt a mobilalkalmazások gyorsítják fel
A mobil eszközökön töltött idő részesedése

Az idő felhasználása egyre töredezettebb…

…az eszközök gyorsan fejlődnek…

…a csatorna választás
állandó változásban van…

A tévé egyáltalán nem halott

Share Connected Life:

Globálisan az internetezőkön belül 41% azoknak az aránya, akik tévézés közben valami mást is csinálnak Az internetezők arányában Globálisan, 88% néz tévét hetente az internetezők közül, míg 60% néz videot online
7% Vásárlás
11% Hírek & Szórakozás

Minden márkának megvan
a maga helye és ideje - csak meg kell találnia…

Ragadd meg a pillanatot!

Share Connected Life:

Rádió hallgatás

PC használat

TV nézés

Mobil használat

Az Egyesült Királyságban még mindig 21% kezdi rádiózással a reggelt az internetezők közül Délutánonként Finnországban
a PC használat 24-40%
Globálisan, 76% néz tévét vacsoraidőben kizárólagosan, az egyébként internetezők közül Indiában a mobil a leggyakrabban használt eszköz nap közben, átlagosan 25-38%

Connected Life

A Connected Life 2014 tanulmány bemutatja, miként változtatja meg vásárlóink életét a technológia szerte a nagyvilágban és Magyarországon.

Több, mint 55 ezer rendszeres internetezőt vizsgáltunk a világ 50 országában, köztük Magyarországon.

A Connected Life tanulmány páratlan betekintést nyújt abba, ahogy a gyorsan növekvő digitális ökoszisztéma megváltoztatja a média világát és a fogyasztók életét.

Ismerje meg Ön is az új és izgalmas lehetőségeket, amelyeken keresztül a márkák kapcsolatba kerülhetnek vásárlóikkal, fogyasztóikkal az egyre fragmentáltabb digitális térben.

Görgessen lefelé és nézze meg infografikánkat!

0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40