A Needscope™ márkapozícionálásra és a vevői igények szegmentálására szolgáló holisztikus eszköz. Alapjául szolgálhat akár több országon átívelő konzisztens márkamenedzsmentnek is.

A Needscopeaz igényes márkamenedzsment számára biztosít keretet, amelyen belül elvégezhető a márkapozícionálás,  portfólió-struktúrálás vagy a piacszegmentálás is. Nemzetközileg hitelesített eszköztára képes hitelesen beazonosítani azokat  az érzelmi szempontokat  is, amelyek befolyásolják a fogyasztók viszonyát az egyes kategóriákhoz illetve márkákhoz.

 

A NeedScopealkalmas kvalitatív és kvantitatív megközelítés számára egyaránt.. Adott piacra vagy kategóriára történő alkalmazását követően még szolgáltatot tesz későbbi reklám- és termékfejlesztésekkor is. A Needscope keretrendszerét használva az újabb termékeknek vagy reklámanyagoknak a márkapozícionálásra kifejtett hatása előre láthatóvá válik.

 

További információt itt talál.