A Concept eValuate™ a szinte kutatás nélkül is sikerbiztos koncepciók mellett olyan ötleteket és koncepciókat is reálisan értékel, amelyeknek még esetleg nem jött el az ideje vagy egyelőre még nem feltétlenül piacérettek.

A hagyományos koncepciótesztek csak a nagyon magas valószínűségű, kutatás nélkül is biztos befutónak látszó sikerkoncepciókat értékelik magasra. Az innovatív és szokatlan ötleteket gyakran  elutasítja, mivel a tipikus fogyasztók ezeket még nem tudják összekapcsolni a mai életvitelükkel.

A Concept eValuateezért mindig tartalmazza az olyankorai vásárlók” (early adopters) visszajelzéseinek elemzését is, akik nyitott és  kísérletezést kedvelő fogyasztói csoportot alkotnak. Amennyiben a tipikus fogyasztók esetében megbukik egy koncepció, de a „korai vásárlókmégis pozitívan értékelik, akkor elképzelhető, hogy összességében egy jövőbeli növekedési potenciállal rendelkező koncepciónk van.

Kifejlesztettük egy olyan konzisztens és hiteles innovációs index készletet az innovációs folyam (innovation journey) kvantitatív eszközei számára, amelyet globális innovációs adatbázisunk hitelesít. Ez több mint 60 000 esetet ölel fel.

A Concept eValuate™ 60 országban, 55 kategóriában és több mint 200 alkategóriában bizonyított már sikeresen. Ahol csak lehetséges, ott online végezzük a Concept eValuateprojekteket, a résztvevőknek pedig legfeljebb 6 koncepciót mutatunk be, egymást követő sorrendben. A szekvenciális felépítés keretein belül egy saját fejlesztésű és kalibrálású algoritmus segítségével kvázi-monadikus értékekké alakítjuk át a válaszokat Ez egyszerre biztosít hiteles teszteredményeket és nagyfokú hatékonyságot is. A tesztelésbe bevonható koncepciók száma nem korlátozott, a Concept eValuateugyanúgy működik egyetlen koncepció esetében is, mint egy 50 vagy több koncepciót vizsgáló projekt esetében