Befektetés új termékekbe - de melyekbe? Létező termékek optimalizálására, újabb termékek és szolgáltatások kialakítására szolgáló eszközökünk képes csökkenteni a hibás döntések kockázatát.

A MATRIX™ révén célzott ötletgenerálást és koncepcióalkotást megalapozó részletes piaci elemzésre tehet szert.

SuperGroup

Ötletgenerálás: Ügyféltől érkező csapatok és kreatív fogyasztók részvételével zajló, ötletgenerálásra és koncepcióalkotásra irányuló kétnapos műhelymunka. További eszközöket itt talál.

Concept eValuate 

Koncepciók priorizálása: A Concept eValuateaz egyértelmű sikerkoncepciók mellett olyan ötleteket és koncepciókat is figyelembe vesz, amelyeknek még nem jött el az ideje és egyelőre még nem feltétlenül piacérettek.

Product eValuate

Koncepció- és termékoptimalizálás: A Product eValuateegy, a Concept eValuateelőnyeit a termékélményre kiterjesztő koncepciótermék teszt. A koncepció és a termék illeszkedése áll a kutatás középpontjában.

 Launch eValuate

A Launch eValuate olyan modern tesztpiaci szimuláció, amely figyelembe veszi a szóbeszédet (word-of-mouth), a POS hatékonyságát, valamint a konkrét disztribúciós stratégiákat is.

ValueManager

A Value•ManagerR az árazási stratégiák és a termékmix optimalizálására szolgáló módszer- és tanácsadási csomag.