A sikeres márkamenedzsment, valamint a hatékony kommunikációval és optimális termékportfólióval történő márkafejlesztés hiteles és életképes eszközöket követel.

AdEval

Az AdEval™ egy, valamennyi médiumban megjelenő sikeres és hatékony promóciós megjelenés kidolgozására szolgáló előzetes teszt, amely a promóciótervezés valamennyi fázisában bevethető.

AdEffect

Az AdEffect™ a megvalósult kreatív- és médiateljesítmény mérésére és optimalizációs tanácsadásra szolgáló utólagos teszt. Az AdEffect™ tracking (nyomon követés) részévé is tehető.

Márka-teljesítmény optimalizálás (BPO)

A BPO egy intelligens tracking-rendszer, amely megragadja a vásárlói döntési folyamatok mögöttes mozgatórugóit.

Kapcsolati teljesítmény optimalizálás (CPO)

A CPO™ az integrált marketing stratégiai mérési és irányítási eszköze, amely a teljes marketingélményt felöleli.

Conversion Model

A Conversion Model a márkaválasztásnál tanúsított, ma érzékelhető vevői magatartást vizsgálja, és előrejelzést ad a jövőbeli magatartásról.

NeedScope-rendszer

A Needscope™ a márkapozícionálásra és vevői igények szegmentálására szolgáló holisztikus eszköz. Akár több országon is átívelő konzisztens márkamenedzsment alapjául is szolgálhat.