A kvalitatív piackutatás klasszikusainak számító csoportos beszélgetések vagy  mélyinterjúk melletttovábbi, évtizedes fejlesztések során kifinomodott, kizárólagos Kantar TNS üzleti megoldásokat és projektív eszközöket is kínálunk ügyfeleinknek. Főszabály szerint minden egyes projektet egyedileg bírálunk el abból a szempontból, hogy a kutatási céljait melyik módszerrel tudjuk a lehető legmegfelelőbben elérni. Az optimális eredmények elérésével kapcsolatosan kérjen tanácsot szakértőinktől!

 

Picture

 

Kvalitatív módszereket felölelő portfóliónk

A kvalitatív piackutatás klasszikusai:

  • Fókuszcsoportos beszélgetések

    Interaktív beszélgetés egy tapasztalt kutatásvezető közreműködésével, amely így a fejlesztések és értékelések jó fórumául szolgál, valamint a kreatív légkörön, spontaneitáson és a sokféleségen keresztül feltárja a különböző véleményeket is.

  • Mélyinterjúk

    Nyugodt légkörben, stúdió vagy otthoni helyszínen tartott egyéni, páros vagy triád interjúk, melyek révén mély információk nyerhetőek, csoport-torzítási hatás nélkül. Különösen alkalmas erős társadalmi elvárások által befolyásolt, fokozottan bizalmas, illetve nagyon összetett témák esetében.

  • Etnográfiai kutatás

    Az fogyasztók – üzletfelek - célcsoportok megfigyelésére természetes élőkörnyezetükben kerül sor. Ide tartoznak az „in-home” interjúk, az „accompanied shopping” (elkísért vásárlás) vagy az életvilág-kutatások (naplók, kollázsok, fényképes dokumentációk). Az etnográfiai kutatásoknak számtalan formája, megoldása létezik, személyes és digitális eszközök kombinálásával.

  • Szemiotikai kutatás

    A Szemiotika a jelek tudománya, amely arra épül, hogy a szélesen értelmezett kultúrát egyfajta lenyomatnak tekinti. A kultúrát, amelyben élünk érdemes úgy nézni, mint az emberek és az őket körülvevő dolgok kapcsolatának jeleit. Ez a megközelítés az emberek megkérdezése helyett az általuk a világban hátrahagyott illetve a tömegkultúra által ’ottfelejtett” nyomokból tárja fel és jelzi előre a trendeket, a változás irányát.

    Egy kávécsésze formája, festése, mérete, anyaga stb megmutatja, milyen egy adott pillanatban az emberek viszonya pl. a kávéhoz. A szemiotika nem megkérdezi az embereket, hogy mit gondolnak, merre megy a világ, hanem körülnéz a környezetükben és az alapján von le következtetéseket róla. Képzett szakembereink számos területen tudják ezt a nálunk még az üzleti világban csak ritkán alkalmazott módszert a növekedés szolgálatába állítani.

Kantar TNS márkázott megoldások:

  • NeedScope™

    A márkapozícionálás és a vevői igények szegmentálásának különleges, világszínvonalú eszköze.

  • SuperGroup™

    Ügyféltől érkező csapatok és a marketing munka igényeire speciálisan kiképzett, különlegesen kreatív fogyasztók részvételével zajló, ötletgenerálásra és koncepcióalkotásra irányuló 1-2 napos műhelymunka, amely képes izgalmas, innovatív, friss ötleteket hozni az ügyfél igényeinek megoldására, pl. termékötletek, pozicionálisi vagy kommunikációs ötletek, egyedi probléma megoldás

  • SuperClinic™

    Koncepciók folyamatos, az egyik csoportról a másikra, az előzőek által tanultakat folyamatosan beépítő értékelése és optimalizálása, kreatív fogyasztók és ügyfelek bevonásával

  • Insightment™

    Kielégítetlen fogyasztói igények rendszerezett és strukturált feltérképezése a releváns fogyasztói insight-okon keresztül, félnapos, az ügyfél részvételével zajló workshop formájában.

  • Online Forum

    Online fórumon történő interaktív eszmecsere, szakértői moderálás bevonásával. A társadalmi elvárások itt háttérbe szorulhatnak és az anonimitás révén lehetségessé válik a nehezebb témák vagy nehezebben elérhető célcsoportok kezelése is.

  • Koncepcióírás

    A koncepció a fogyasztóknak szóló új információk (pl. új termékek, márkapozícionálás, csomagolás illetve szolgáltatás-ötletek) olyan leírása, amely egy szabványosított struktúrát követ. Segítünk Önnek nyerő, a továbbiakban formai hibákon el nem vérző koncepciók kialakításában!