A Needscope™ egy márkapozícionálásra és vevői igények szegmentálására szolgáló holisztikus eszköz. Azon a feltételezésen alapul, hogy a vásárlói döntések valódi mozgatórugói az érzelmek – és ezáltal lehetővé teszi az érzelmek megértését és mérését, méghozzá úgy, ahogy az a hagyományos kutatásokkal nem lehetséges.

A Needscope™ különleges, világviszonylatban kiemelkedő kvalitatív eszköz:

  • Az igények és a márka-imázs különböző szintjeinek strukturált megragadására;
  • valamennyi kategóriára és kultúrára alkalmazható konzisztens modell segítségével;
  • egységes nyelv, amely biztosítja, hogy  a a vállalat minden területén ugyanazon a keretrendszeren belül beszéljenek a fogyasztókról  és a márkáról;
  • hozzáférést biztosít a fogyasztók és a márkák rejtett érzelmi mozgatórugóihoz;

A NeedScope™ a fogyasztói motiváció világelső kutatási eszköze. Eddig több mint 3 000 projektben, 70 országban és számtalan szektorban vetették már be, a hagyományos fogyasztási cikkek, gépkocsik, pénzügyek, IT/telekommunikáció vagy akár a gyógyszeripar területén.