TRI*M™ (Measure, Manage, Monitor) a világszerte vezető vevőmegtartást mérő és stakeholder-menedzsment rendszer.

A TRI*M™ a releváns érintett csoportok felméréséből nyert információknak a vállalati döntési folyamatokba történő átültetését szolgálja. Valamennyi iparág vállalatvezetését támogatja a helyes prioritási sorrend felállításában és meghatározza a különböző célcsoportokkal fenntartott kapcsolat optimalizálásához vezető út igazodási pontjait.

A TRI*M™ a következő területeken alkalmazható:

•    vevőmegtartás (elégedettség és hűség);

•    munkatársak elkötelezettsége (elégedettség, motiváció, elkötelezettség);

•    belső szolgáltatásminőség (belső vevői kapcsolatokrészlegek együttműködése);

•    vállalati hírnév (az olyan különböző érintett csoportok általi elismertség védelme és fokozása, mint az üzletfelek, tulajdonosok, média, stb.);

 

A vevők megkötésére irányuló tevékenységek eszköztárába tartozik például a benchmarkingra és kontrollingra használt kulcsmutató, a már meglévő vevői kapcsolatfajták típusok szerinti osztályozása, az intézkedések végrehajtására és priorizálására szolgáló eszköz, valamint a versenytársakkal való közvetlen összehasonlításra szolgáló eszköz.